18:43

Hej bloggen!
Idag har det varit en väldigt kort dag för mig, min dag startade med Idrott, nej jag gick ju inte på den eftersom vi skulle till lillsjön och cykla och jag och cykla det passar inte ihop.. typ. Men men jag hade iallfall bara 2 lektioner idag så jag slutade halv 12.. Runt Halv ett så gick jag och jennifer till ubg där vi skulle möta våra föreldrar och för att hennes syster och min kusin tog studenten idag, så tillslut hitta vi dom bland alla människor. Där sprang alla studenter ut och skrek och huuuh så kul det såg ut jag vill också ta studenten, ja men det är ju ett par år kvar. Jaja men sen så hoppa putte på flaket jag stog där med kameran och fotta förfullt min syster fick också hoppa på. Men inte jag.... Medans dom stog och dansa och skrek på flaket åkte vi andra hem till patrik i bro och åt smörgåstårta och lite så, Sen kom han! då vi firade han lite ja och sen orkade jag inte vara kvar. Så jag tog tio i 5 bussen till kungsängen. Och nu sitter jag här på min chillstol och inte vet alls vad jag ska göra, sanna är här också, vi funderar på att åka in till stan.


CIIIAAO


dagens outfit



student bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0