chillkväll

hej bloggen!
vaknade klockan sju idag och då kolla jag direkt ut genom fönstret och där såg jag bara galet med snö. ingen bra start på dagen inte, dock har det ju varit en toppen dag idag, inga sura miner eller någonting.. igår så han jag ju somsagt inte skriva något som jag skrev i gårdagens inlägg. Men jag gjorde faktiskt inte så mycket, jag gick till skolan sket i första lektionen gick på andra sen gick jag hem för jag var uberdeppig. så jag satt bara hemma och det var et helvete, sen tog jag mig till tåget och åkte till bro och mötte min käre syster, sedan gick vi hem till hennes pappa och åt pizza, sen åkte vi till spånga till aggs kompis belly, hon skulle hämta lite kläder mm.
Just nu sitter jah hemma hos sanna med Linnea vi ska aldelesstaxs äta lite sen ska vi nog bara ta det lungt, tchilla galet prata om allt osv.



 (om det är något annat som ni vill veta om mig eller annat, fråga! om det är något som fattas, säg till, skriv på bara ! )




http://tusenhemsidor.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0