ett ganska snabbt inlägg så där

halllååå alla blogg läsare, idag har det varigt en galet bra dag tycker jag, har varigt på uberbra humör och det har ju varit klockrent bra väder! iallafall nu kanske inte i morse men åh jag blir såhära glad när det är fint väder, och jag längtar så jätte mycket efter sommaren! aja men den kommer ju när den kommer. Men iallfall, jag var ju som sagt på sjuk huset i söndags och hällsa på min syster, hon kommer hem idag! yes.. saknat henne faktiskt, hon har legat där sen i lördags, igår så fick hon åka till en kompis och bara ta det lungt, och sova över där skulle hon också göra. Men imorse ringde hon till mamma och bara grät och  ba "jag ser ingenting, det är helt svart" eller något hon stog o väntade på bussen, sen blev det lite bättre men hon såg jätte suddigt, läskit! Men hon fick iallafall åka tillbaka till sjukhuset imorse sen kommer hon ju hem idag eller hon kanske redan har kommit hem vad vet jag.

nu sitter jag iallafall hemma hos linnea, vi ska bara ta det lungt, kolla på film feta oss med lite godis, haha men ni får ha det så bra..

ciiiiiiiao / Michelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt att du börjat skriva oftare! :)

2009-03-17 @ 20:16:45
Postat av: Anonym

visst är det :)

2009-03-17 @ 20:29:01
Postat av: Anonym

hur gick det för din syster är hon sjuk?

2009-03-17 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0