Förlåt

hej hej bloggen, förlåt för jag inte skrivit så mycket.. men jag har faktiskt inte hunnit och har itne alls känt för det häller, har dock  inte  haft så mycket att  skriva häller men men. i fredags gjorde jag inte mycket alls var jag ute med mina vänner ingenting som var såhär speciellt kul ni vet.
Igår lördag så vaknade jag hemma hos Linnea och vi tog en rätt Tidig buss till lidl där vi skulle möta Sanna, sedan åkte jag och sanna hem till mig och Linnea tog bussen hem till sig, för hon skulle duscha och grejer. När vi hoppat av bussen och gått den långa vägen ända hem till mig från stationen det tar då 10 min, jobbig bit dedär, a iallfall då kom jag på att mina nycklar låg i min väska hemma hos Linnea, och linnea skulle ju duscha och fixa sig innan hon skulle komma till mig och det tar typ en kvart med buss till stationen och sen ska hon vi gå dom här 10 jobbiga minuterna hem till mig så vi väntade på henne i ungefär 1 timme och 30 min eller nått, jobbit ! sen så kom hon. och då hoppa jag genast in i duschen och sen gjode jag mig ordning. sen gick vi ner till stationen igen , vi skulle ta bussen hem till Linnea då vi köpte med oss Godis,cola och chips, så den kvällen blev en typisk chill kväll, vi prata om allt, vi prata i fan flera timmar, vi prata om bla. Jorden altlså vad som skulle hända om den typ bara dog imorn eller något, och sen om döden, vad som händer när man dör ? dör man bara eller börjar man om på nytt? alltså jag vart nog Psykiskt störd eller något,
 Vad tror ni ? det är rätt kul att veta vad andra tror också för alla tror verkligen olika!
aja men whatever. Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag äta frukost, och sedan ska jag till sjukhuset där min älskade syster ligger och bara har ont i hela kroppen  hon har legat där sen i går eller något sen ska hon vad jag vet ligga där tills imorn vet inte om det blir längre, men man får ju hoppas på det bästa!

ciao / M


Kommentarer
Postat av: louise

hoppas hon kryar på sig!

2009-03-15 @ 13:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0