Fredag, waao

yes,. då var det fredag, shit vad jag har längtat tills att det ska bli helg och nu är den här!
han inte skriva igår, var för trött, jag var iallafall på söder igår och träffa några kompisar kul var det! Sen när jag kom hem så var det bara mat,duschen sen sova. var gaalet trött igår alltså..
men idag försov jag mig jag börja åtta så jag gick hemifrån kvart över 8 och sedan bestämde jag mig att skita i min första lektion eftersom det var idrott, me hatar idrott. så jag hade bara 3 lektioner idag eftersom jag drog eget schema, direkt efter skolan åkte jag och mina kära vänner in till stan och tog tåget hem runt 20 i 6 för halv 7 skulle pappa komma och hämta mig. så nu sitter jag ny duschad här och bara tchillar gaalet, och i morgon blir det bio med min käre far, min syster och hennes kille, pappas tjej, zebbe och Elvis det blir väll mysigt.... nu ska jag hämta min lilla chips skål och mitt cola glas och bara ta det lungt den hära fredagskvällen.

ciiiiiiiiiiiiiiiiao / Michelle



kvällens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0