godkväll..

..alla myslingar.. eh ja jag kom på det där ordet nu.. faktiskt, vet inte vad det betyder, men whatever, idag har det varit så gaaalet skönt väder! tycker jag faktiskt. det har varit varmt, eller alltså inte varmt men inte kallt häller, jag har kunnat gått i min skinnjacka utan att frysa, har kunnat suttit på ballkongen utan jacka utan att frysa, mmh gud vad härligt! Idag har jag iallafall varit meden kompis, en sån där lite allmänt störd person.. eller nej jag skoja pojken är bäst, men det är sällan :) jag är fortfarande jätte glad på grund av det fina vädret som varit idag, men aa efter jag varit med han mötte jag min käre mor i centrum vi köpte maten tills kvällen, det blev... ah mat heltenkelt. sen gick vi hem, mamma laga mat och jag duscha,städa mitt rum sedan tände jag ljus och bara chilla galet lite så där med mig själv, sen var det mat, efter maten följde jag men min älskade syster ner till stationen hon skulle med tåget och där efter mötte jag Linnea och några andra konstiga människor.. Sen klockan elva började jag röra mig hemåt och direkt när jag kom hem satt jag på min älskade pyamas och satte mig med min chips skål och det där cola glaset i handen och satt på en film.. skönt, ja det tycker jag verkligen.





Kommentarer
Postat av: Angelica

Din pyjamas?! MIN!! :O ;)

2009-03-23 @ 11:30:25
Postat av: Anonym

mammas :) HAHAHA

2009-03-23 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0