Ja då var det..

Tisdag idag, det har varigt en riktig toppen dag! inga sura miner allt har bara varigt perfekt!
men men imorse försov ja mig som vanligt fast det var bara en halvtimme idag men det är ändå ganska mycket, jag gör ordning mig på en timme varje dag och då ska jag alltså ha hunnit ta en snabbdusch inte håret bara kroppen för duscha gör jag varje kväll inkl håret, klä på mig mina kläder sminka mig och fixat håret alltså sätta i mitt löshår med mera plus att jag ska äta frukost, så jag går upp 6 eller halv 7 på morgonen och jag börjar kl 8 för mig tar det 20 min att gå till skolan så igentligen måste jag gå 20 i åtta men jag tror alltid att jag hinner på 10 min så jag går iallafall 10 i och kommer till skolan 10 över ibland 20 över. Imorgon har jag sov morgon YES! jag börjar halv tio, det är galet skönt.. men jag slutar kvart i fyra... jag slutar igentligen 14:35 men jag har en extra svenska lektion efterskolan..Men nu börjar desperate housewives om jag nu stavar rätt? ar inte särsklit bra på stavning och speciellt inte på engelska!


ciiiaaao

Outfit/kvällens (flim partaj)


Bilder

Kommentarer
Postat av: linnéa

världens sötaste tjej michelleee :)

2009-03-05 @ 12:40:40
Postat av: Anonym

taack gullet :)

2009-03-05 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0