söndag

hej alla glada!
Idag har jag och sanna varit i stan, vi fika och sen köpte hon piercing, vi var inte där länge alls, sen åkte vi hem till mig och bara tog det lungt, sedan tog vi oss en liten promenad ner till centrum,jag köpte caffe till mamma sedan träffa vi några kompisar nere vi stationen så prata vi lite med dom, sen gick vi tillbaka hem till mig och bara chilla galet du vet.

I morgon är det måndag igen, skolan.. usch, jag börjar klockan åtta och slutar tio över två, skönt! men jag vet inte alls vad jag ska göra efter skolan, få väll se om någon vill ängna sin tid till att vara med mig, men nu ska jag duscha och sedan ska jag bara umgås med min mamma!

ciiao /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0