ubertråkigt

då sitter jag här på min chill stol igen, som vanligt har ingenting annat för mig på kvällarna det blir att man ruttnar framför datan, och jag har ...? uuuuuber tråkigt. Idag har jag inte gjort någonting alls, gick upp klockan åtta imorse för jag hade sov morgon, jag började halv tio, Skönt! efet skolan gick jag,sanna och Linnea raka vägen hem till Linneaa och bara tchilla gaalet du vet? och jag tog sedan kvart i 8 bussen mot stationen och gick hem. Idag har jag varigt galet socker sugen eller bara varigt sugen på onyttiga saker. Och när jag kommer hem så sitter Angelica min syster och hennes pojkvän och mysar i soffan med 2 skålar iknät ah i dom var det godis och chips i, lyckoblommor alltså. Men aja nu kom mamma hem hon har varigt i göteborg på någon utbildning och nu kom hon hem med 40 miljarder kilo smink, mmh.

Pusspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0