Myys med mamsen

hallå bloggen.
förlåt för dålig uppdatering.. har inte haft tid och har inte haft någon ork alls att sitta och skriva, men men.
Idag är det söndag, en väldigt skön söndag faktiskt.. har bara tagit det lungt idag, inget fint väder häller så jag har bara suttit inne..
Igår under dagen så solade jag imprencip hela dagen, tills klockan blev 4 då jag tog en snabb dusch och där efter fixade jag mig och gick till centrum med min käre syster och mamma, mamma skulle till terassen och jag och angelica skulle gå och äta.. Efter vi fått i oss den feeta maten följde Angelica med mig ner till stationen för jag skulle ta bussen hem till sanna. Ja så jag och sanna var inne igår kväll för hennes pappa hade partaaaj ! Så vi ägnade våran kväll till att sitta på baksidan i dom sköna stolarna och äta gottgott och efter det sjöng vi sing star !
Valborg då.. inget speciellt med det förutom att sannas pappa fyllde år, så direkt efter skolan åkte jag hem till sanna, vi gjorde en jordgubbstårta till han! haha, skit ful blev den.. jaja efter det så fixa sanna sig lite och där efter tog vi bussen hem till mig..  när jag kom hem åt jag mat och efter det så bytte jag kläder och gjorde mig iordning.. Runt 8 åkte vi till majbrasan, bara massa små barn, så det sög, vi hälsa bara på sannas föreldrar sen fortsatte vi. Vi tog bussen till lillsjön och satt där med mina kära vänner resten utav kvällen. det var min valborg det.. och nu har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva.
Pusspåer


        jag sjunger ?      

    V A L B O R G   Lillsjön -  inte så jätte bra bild


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka mer var du med på vablord en sanna ?? är dui alltid med henne bara??

2009-05-03 @ 20:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0