promenad?

hej alla söta blogg läsare! även fast jag kanske inte har så många då men... Ja iallafall jag kom nyss hem efter en lång promenad med emma, det var inte meningen att vi skulle gå så långt, vi skulle bara ta en c. Men ingen utav oss orkade eller verkligen inte kände för att gå hem, så vi gick ner till centrum där vi börja prata med en bränd lugna gatan snubbe, ja han prata om allt möjligt.. haha där efter gick vi till ett nybyggt område, där vi var tvungna att ta kort på oss med självutlösar grej med den snoooor gröna bakrunden ! haha men det där ljudet från mobilen innan när den skulle ta kort det kunde ingen utav oss med, så där brast det båda började as garva så det blev väll inte så jätte bra kort.. Men sen fortsatte vi och gå, vi gick bara runt och prata och så.. sen hamna vi på en bänk utanför emma och där satt vi tills min mamma ringde och sa att jag skulle börja röra mig hemmåt.

Ja och min helg har väll varit helt okej, jag har varit hos pappa hela helgen, fick sällis med sanna, annars hade jag nog dött, vi har grillat och spelat fotboll och lite så, det var en riktigt mysig helg.. en hel helg på hemma plan, TOPPEN.. Det skadar inte att vara hemma ibland. ja och nu är det söndag, usch måndag imorn, den absolut jobbigaste dagen på hela veckan. börjar klockan åtta och min första lektion är musik, wohoow.. fy fan säger jag bara.





Kommentarer
Postat av: lovisa

vart är det du har köpt dina brillor ?? :)

2009-05-14 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0