Tillbaka!

Hej bloggen!

nu är det så här att jag tröttna verkligen på att blogga där ett tag, vet ej varför, men jag har bara inte känt för det. Men nu ska jag iallafall börja blogga lite igen..
Idag har det varit världens varmaste måndag! och jag var dum nog o satte på mig svarta byxor, för jag hade ingen aning om det fina vädret. Idag är det iallafall måndag en mkt skön måndag dessutom, jag kom till skolan halv nio ungefär, hade en lektion idag enligt mitt schema men egentligen hade jag 5 lektioner..  Men jag och emma for iväg till stan istället. Först skulle emma leta efter sina förbannade rosa mjukis kläder, men dom hitta vi ej även fast vi leta i 40 olika affärer, tjejen ger aldrig upp! När hon sedan upptäkt att det inte finns någonstans så gick vi bara runt o kolla i olika affärer, ja tillslut hitta hon ju det hon ville ha, men då hade vi ju redan gått in på gina 5 gånger innan o hm 23 gånger innan. Men ja tur att hon hitta sitt då, för hon kunde inte åka hem utan en påse i handen inte. Precis som jag!  Jaja sen åkte vi hem, och direkt när jag kom hem hoppa ja in i duschen och där efter åt jag mat.. ja sen har jag väll bara tagit det lungt, och nu ligger jag här i sängen och ska aldeles strax sova!

Ciiaaao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0