tråkittråkit

T J E J  L I S T A N

1. Har du ett par blåa string? - haha typ
2. Vem var det senaste du pussade ? - hemliiiis
3. Vad har du för bh-storlek ? -
4. Trivs du med det ? - bryr mig inte
5. Har du lagt till något nummer på din mobil idag ? - nej
6. Gillar du någon nu ? - ja, eller jag vet inte...
7. Vad gjorde du inatt ? - soov
8. Och i förrigår ? - sov
9. Vad gör du innan du somnar ? - smsar
10. Kan du prata med din mamma om allt ? - jo jag kan, men det är inte något jag gör ofta
11. Hade du berättat för din päron om du var garvid ? - nej
12. Har du varit gravid ? - Nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig ? - 1 jag har ingen pojkvän och 2  jag vill inte gifta mig?
14. Choklad eller glass ? - choklad
15. Push-up eller T-shirtbh ? - Push-up
16. String eller hotpants ? - hotpants
17. Stövlar eller sneakers ? -
18. Kjol/klänning eller jeans ? - båda

Åtta fakta
1. Hemstad/ort : Kungsängen :$
2. Hårfärg : blondin
3. Längd : 1,54
4. Frisyr : Olika
5. Ögonfärg : blåa
6. SkoStorlek : 37
7. Humör : det är ganska olika, oftast glad tror jag
8. Vänster eller högerhänt : vänster
Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär ? - Ja, eller jag vet inte
2. Tror du på kärlek ? - Både ja & nej
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar ? - nej
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat ? - Ja.
5. Har du någongång krossat någon annans hjärta ? - nej eller jag vet faktiskt inte
6. Har du någonsin blivit kär i din bästavän ? - nej
7. Har du någonsin älskat någon utan att tala om det för honom ? - ja det har jag
8. Är du rädd för starta ett förhållande med någon ? - ja , fast jag hoppar nog förhållande
9. Har du någongång haft en hemlig beundrare ? - Ja

Tio saker :
Det där eller det här
1. Kärlek eller pengar ? - Båda
2. Vin eller öl ? - öl
3. Dag eller natt ? - natt
4. One night stand eller förhållande ? - one night stand, fast helst inget utav det.
5. Tv eller internet ? - internet
6. Pepsi eller cola ? - Pepsi
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Båda
8. Färgfoto eller svartvit ? - svartvitt
9. Telefonkontakt eller ''Face To Face'' ? - ?
10. Bilddagboken eller myspace ? - Inget av dom

Tio ''Har Du Någonsin''
1. Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut ? - ja typ..
2. Har du någonsin velat ta livet av dig ? - nej eller jo... fast nej
3. Har du någonsin gjort något du verkligen ångrat ? - mycket
4. Har du hoppat bungy jump ? - ehm nej
5. Har du någonsin varit med om en olycka ? - ja eller va ? jag har krockat med en moppe om det räknas som en "olycka"
6. Har du någonsin ätit en hel tårta ? - nej
7. Har du någonsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa ? - nej
8. Har du någonsin gått på bio ensam ? - nej
9. Har du någonsin gillat någon utan att det vart ömsesidigt ? - va betyder de ?
10. Har du någonsin tyckt att världen suger ? - ja

Tio känslor
1. Saknar du någon just nu ? - Ja
2. Är du glad ? - rätt så
3. Är du fundersam ? - JA
4. Är du uttråkad ? - Haha ja, märks det itne ?
5. Är du tysk ? - Nej
6. Är du italienare ? - Nej
7. Är du fransk ? - Nej
8. Är dina päron gifta ? - Nej
9. Gillar du någon just nu ? - ja
10. Älskar du någon just nu ? - jaaa

Om dig :
1. Hur mycket är klockan just nu ? - 21:50
2. Namn : Michelle
3. Vart bor du ? - Svartviken
4. Hur många barn vill du ha ? - 2
5. Vill du gifta dig ? - ja på en strand utomlands :D
6. Rullar du spagettin eller skär du den ? - rullar, eller va?
7. Har du ätit sushi ? - loooveeee iiiittt
8. Favoritglass ? - Ben&Jerrys
9. Hur många olika sorters flingor har du i skåpet ? - jag gillar inte flingon, bara dom med choklad

Fyra grejer
1. Har du någonsin blivit jagad av snuten ? - nope
2. Har du en hund ? - nej
3. Sover du helst själv eller med någon ? - Med någon
4. Tror du på spöken ? - ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0