1 advent

God morgon!

Idag vakna jag med världens bästa och gladaste humör, vilket är väldigt konstigt... Jag somna liksom 5 i morse och vakna klockan 7 i morse (?) alltså 2 timmas sömn.. hmmm och jag kunde verkligen inte somna om, så jag satt i hörlurarna och börja lyssna på musik för att se om jag blev tröttare.. Men icke sa nicke det funkade inte alls.. haha ja sen satte jag på tvn och kolla på något skit pogram på tv 6, sen blev klockan nio och då tog jag ett bad, haha inget liv... Men jag kunde verkligen inte somna om, så jag bada typ i en timme för typ tidsfördriv raka benen osv.. Sen så väkte jag min syter eller aa jag satt på radion och det var typ på högsta volym utan att jag vistte så hon fick psykbryt.. Så vi gjorde frukost och nu sitter jag här och känner hur trött jag börjar bli :/ hahah men men.. Klockan två ska jag vara hos mormor och morfar på typ "adventsfika".. Mysigt. Ja sen så vet jag inte riktigt vad som sker ikväll, det ska kollas film iallafall eftersom det är söndag. Men nu ska jag fixa mig lite..

K y s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0