1 november

Hej.
idag är det första november, åh vad tiden går fort. Snart jul :D Det är söndag idag och sista dagen på lovet, och jag är skit trött, det är en riktigt tråkig söndag idag, jag är jätte godis sugen, eller massor med frukt, åh gud så gott! det är nog det bästa jag vet. Jag kommer aldrig glömma när jag var liten, då jag önskade mig en stor korg fullt med världens godaste frukter. Annanas,melon,jordgubbar osv. Men det är ju bättre än godis, och mycket godare! men jag orkar inte gå den långa vägen till centrum..
Men det kommer säkert bli att
jag går ner iallafall. även fast jag inte orkar.



Jag sov hos låla inatt jag vakna halv 12 i morse för min mamma ringde, sen gick jag hem klockan 12 för att fortsätta sova hemma, ja vi bor grannar som vissa kanske inte vet, men det är ju jätte skönt. Så jag kom hem, jag tog en dusch sen gick jag och la mig i sängen och somna.. sen vakna jag runt 2 igen, och då åt jag lunch och jag ör fortfarande jätte trött. Funtar på om jag ska gå och sova ett tag. Det skulle vara jävligt skönt.. Faktiskt! Det vart faktiskt inte världens bästa halloween om jag får säga det själv. Men yes, vi höres senare.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0