18:11

hej folket!
Ja idag är det måndag, och det har varit en väldigt bra dag idag tycker jag. dagen bara rusa iväg, det käns inte ens som om jag har haft skola idag för dagen har gått så otroligt fort! Jag har varit på toppen bra humör idag också, det är ju bra. Jag kom hem runt 2 tiden, och så var min käre syster hemma, som aldrig annars. Hon har flyttat till sin pappa. Tråkigt nog! men yes, jag ska gå ner till vår brevlåda och kolla om mina skor o jacka har kommit, det skulle vara en riktig höjdare! Vi hörs senare!

P u s s

Jo föresten, den här filmen ska jag verkligen se. Det sägs att detta kommer ske år 1012, vilket jag verkligen inte tror! myt myt myt säger jag bara. men här har ni trailern på filmen. jag älskar sånna här filmer, därför så måste jag bara se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0