Fredag

hej på er!
Fredag idag hörrni! skönt, jag ska aldeles strax åka till väsby, Marco kommer och hämtar oss, så det blir väll bara att ta det lungt ikväll, basta, bada raka benen, en skönhetkväll rent ut sagt... Det är ju typ det ända man gör när man är där (?) haha.
Idag har jag varit på grymt bra humör, och jag har varit jätte hyper! konstigt nog.. så den här dagen gick jätte snabbt! men yeees.
Imorgon ska jag bowla också, med mamma och marco och alla barnen.. det ska bli ganska kul. Ja för jag är så dålig på att bowla. En gång när jag bowlade så råka jag kasta bak bollen eller vad det nu heter istället för fram, för det var så tungt, så alla börja skrattta och mobbade mig resten utav kvällen! :'(

Jag hann ju inte blogga så mycket igår, eller ja ingenting. Men jag var iallfall i skolan som alltid annars, direkt efter skolan åkte jag till bro för att träffa veronica, det var skit kul! för det var så längesen vi sågs, tråkigt nog. Men vi träffades i centrum sen satte vi oss och bara prata, sen tog vi tåget hen till mig. Jag har saknat henne så mycket! ni kan inte fatta. Men ja nu ska jag strax åka, vi höres senare.

Puss & kram





Veronica my dear!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0