god fredag!

Fredag idag, wiiiiiiiiiiiiie vad skönt... jag kom precis hem ifrån skolan, ska snart ta en dusch sen ska jag fixa mig lite, jag ska på bio med Linda ikväll. Vi ska se premiären på 2012 som jag skrev i ett tidigare inlägg. Sen efter det åker vi hem till pappa. Jag ska vara hos pappa hela helgen. Det var ett tag sen jag var där, men imorn är pappa inte hemma, så man har ju lägenheten för sig själv tillsammans med min syster.

Usch vad jag är trött och har gryyyyymt ont i armen, jag tog sprutan mot influensan igår, så jag kan inte röra min arm idag :/ men hur som helst, jag gick upp kl 05:30 idag, för att hinna med bussen till väsby station som gick tjugo över 6 -.- jag var med en kompis från väsby igår, då kunde jag lika hjärna sova kvar i väsby, orkade inte åka hem i mörkret. Men men nu ska jag ta och duscha sen fixa mig..

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0