Godkväll

hello my dear.

Nu är klockan så mycket som 21.45 och jag ska aldeles strax göra te och kolla om jag hittar en bra film och sätta på. Jag jätte förkyld, jag blev det idag, för det var jätte blåsigt och kallt ute. Uhaa. så jag ska gosa in mig i ett täcke och dricka lite te, och som sagt kolla efter en film, åh vad mysigt! en varm dusch sitter inte fel heller, så först en dusch sen te,täcke & film ( och godis :$ ) men inte mycket! jag ska sluta med allt sånt skit, och börja äta lite nyttigt, eller iallafall hålla mig till rätt mat och inte den feta maten rent ut sagt. suveränt! jag har suttit och ritat i paint, har skit tråkigt! så jag rita en bild som passa in i inlägget jag nu skriver. Bilden vart inte så jätte fin, ganska slarvig, men det funkar! eller hur?

ja såklart så funkar det inte att ladda upp den, konstigt nog!!!
Men jag bjussar på en bild på mig ist. tagen aldeles nyss, inte världens finaste men vafan, man får ju bjuda lite på sig själv :) varsågod!

EN TRÖTT MICHELLE, får jag lov o säga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0