gummistövlarna på allihopa!

Ja vilket betyder att det regnar ganska mycket ute nu.. Men jag är glad iallafall! Men det verkar som om jag är den ända som är glad just idag!! Alla är jätte griniga :(
Men iallafall, jag kom precis hem, huset är så mycket som tomt.. och jag har absolut ingenting för mig, jag har lust o bara gå och lägga mig ett tag.. Sen sätta på en film och äta bullar (A) som jag har bakat helt själv.. mohhaha.. Imorgon är det torsdag, oj vad veckan har gått snabbt!!! det är redan torsdag imorn sen fredag, wiiiie då ska jag,mamma och förmodligen veronica och en till gå på premiären 2012!!! YES, det är något jag verkligen längtar efter, det ska bli sjukt kul att se den, älskar såna filmer.. ja sen vet jag inte vad som händer i helgen, men det kommer..

Igår fyllde min kära moster år, grattis på hon :) jag åkte till bro direkt efter skolan. Jag gick till bro skolan för att vänta på niklas, sen så mötte jag även veronica.. Jag och hon gick iväg och mötte nickepickepö men vi tappa bort honom lika snabbt, så jag och vonkan började gå lite sakta hemmåt och vi ringde niklas, men inget svar fick man. Så det blev att jag var med veronica en stund i stället sen så drog hon till konfan. Sen gick jag hem till moster och tog det lite lungt, efter ett tag började jag och putte laga lite mat, det tog jätte lång tid, vi lagade något kött med potatisgratäng. skit gått.
Lite senare på kvällen kom det någon sjukt rolig film, den hette "little man" alltså ja, vad ska man säga, den var bara otroligt rolig :D Men yeees!


jag har en sak till att till lägga, att jag ska snart flytta till väsby, om bara tre veckor! Det ska bli ganska skönt.. Jag tror att det kommer bli bra, men vi får väl se om jag trivs, ja annars så ah, vet jag inte vad jag ska göra.. jag känner ju inga där, jo bara två mickar alltså båda heter micke.. men men.. nu ska jag faktiskt ta och äta något, för jag är grymt hungrig!!

jo föresten jag var med på idrotten idag för typ första gången, jag böt om och allt som aldrig annars! ja men sen visar det sig att vi hade vikarie och ingen var ombytt! du det var fan inte kul. men jag var iallafall med, eller ja man fick göra vad man ville, så jag studsade bara med en basket boll i typ en halv timme sen orkade jag inte mer, så jag bestämde mig för att sluta den lektionen.... haha men puss på er




jag bjussar lite på mig själv :D ( suddiga )

somsagt, gummistövlarna på!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0