hemma igen

hejsan hoppsan.

Jag och linda kom nyss hem till pappa, vi har varit i kista på bio, det var jag Angelica och Linda dårå.. Det vart inte 2012, inga platser kvar... såklart, så det vart någon annan film som folk har sagt är jätte läskig, folk har liksom gått ut från bion för den var så läskig. Men jag kan säga att den var inte läskig någonstans, den ända gången den var läskig, då mitt hjärta slog i 180 och jag hoppa till som satan, det var precis i slutet utav filmen. Jag kan visa trailer på den sen, kommer inte ihåg vad det heter.. efter filmen så gick vi in på gina snabbt där jag hitta ett par leggings som jag köpte, jag har nästan ett par likadan men ett par "lack legings".. Sen åkte vi hem till bålsta.

Men jag ska snart gå och lägga mig, är jätte trött efter bion och allt, klockan är ändå kvart i 12. Plus att jag gick upp halv 6 imorse, så jag är sjukt trött!

Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0