Michans dröm

tjenixen!
åh vad mörkt det är ute, även fast klockan bara är fem. Det var mörkt redan runt halv fyra typ. Jag sluta kvart i fyra idag, jobbigt! en riktigt lång dag. Så jag kom hem för inte så länge sen. Min dag har varit helt okej, jag har skrattat och haft det hyfssat kul idag, men inte som igår. För det var fan rekord jag har nog aldrig varit så glad, jag skratta i princip hela dagen. jaja men hur som helst, jag ville bara berätta vad jag drömde inatt, för den var så sjukt verklig! Det var liksom sjukT, för i slutet på drömmen så tänkte jag " det här är säkert en dröm bara för detta har skett"

Men men, så här var det. Jag drömde om marlyn manson. Jag skulle på hans konsär,(i drömmen alltså) ja och i verkligheten så är den inställd. Ja så jag drömde att jag skulle på den men den vr inställd så han skulle komma till kungsängen, till vår fritidsgård. konstigt nog! så det fanns en scen och sen stog alla fansen framför den och lyssna och hoppa runt o lala.. Lite längre ifrån fanns det massor utav långbort, och där satt jag med oskar och några andra, kommer itne ihåg vilka. Ja och jag var så jävla rädd för marlyn manson.. med tanke på hur han ser ut och alla rykten osv. men hur som helst så hoppade han ut till publiken, och jag sprang åt helvete för jag vart så rädd.

Sen kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände.. Men jag satt iallafall med oskar och efter ett tag kom marlyn manson fram till oss, och oskar börja krama han o skit, det skulle han verkligen aldrig göra i verkligheten. Den är nog inte den slaks musik han lyssnar på, det är rena motsattsen. sen sa oskar " ta kort på oss två" så tog jag kort på dom. Sen ville jag också vara med på kort, från att vara skit rädd till att vilja vara med på kort. Ja så stog oskar i mitten och jag på en sida och marilyn på den andra sidn av honom. sen vart det tyst ett tag, sen sa oskar "vaför skakar du?" "sshhhh, jag är så jävla rädd!" svarade jag då.. sen sa han "men håll käften och sluta skaka" sen sa marlyn, ja han kunde tydligen också svenska, " jag lovar, jag bitts itne". Drömmen slutade med att jag satt brevid marlyn manson och oskar hela kvällen och bara prata. Det sista ja sa i drömmen var "alltså fyfan vad coolt, jag sitter liksom här med värsta världsstjärnan, asså shit! och han kan svenska! (?)..

Haha ja ni, det var en riktigt rolig dröm, tyckte jag. Och så pass verklig, så jag nästan vaknade och fråga min syster om den var sann. Men whatever. Jag tyckte det var riktigt kul iaf. Men nu ropar mamma, så jag ska gå till henne och fråga vad hon vill, så höres vi senare.

Puss



hahaha, men detta skulle ju verkligen aldrig ske :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0