mitt paket är på rymmen eller vadå?

för tre hela veckor sedan beställde jag ett par skor och en jacka ifrån hemsidan melba. Det stod att det skulle ta 14-20 dagar tills jag skulle få det. Nu har det gått 24 dagar! Så mejlade jag dom idag och fråga vart sjutton det är för problem. Så svarade dom och sa att det var lite försenat det var något med posten. Sen fråga jag hur lång tid det skulle ta tills mina grojor skulle komma och då svarade dom " det är det vi inte vet efter som posten inte vet vart paketet är just nu" Öh?   

p a k e t    p å    r y m m e n   e l l e r    v a d å ? !

Det är ju dock inte melbas fel, det såklart posten! snacka om ingen koll alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0