onsdags kväll


det är absolut ingenting bra på tv ikväll. Bonde söker fru? haha fyfan vad jag stör mig på det pogramet, usch det är så jävla dåligt! men absolut inget går ikv :( få se om jag hittar någon bra film då, ja annars är det kört.
Jag ska aldeles strax ta en dusch, för det är så jävla kallt i det här huset, jag fryser ihjäl! Elementen setts inte på fören det är kallt uta, vilket jag tycker man ska få bestämma själv! men men. Sen senare ska jag ta en kvällspromenad med walis, om det inte är för kallt! men det var längesen vi tog våran lilla promenad. Men sen ska jag bara ta det lugnt, dricka te och äta pepparkakor :D muums..vi hörs senare!
PUSS OCH KRAM VI SYNS PÅ STAN


  • hitta någon bra film som man kan se ikväll, ett måste!
  • Plugga lite, men bara liite
  • Duscha
  • Kvällspromenad
  • Göra te och umgås med mammsen (som aldrig annars)

Det är vad jag ska göra ikväll, Sen bara somna och sen blir det ny dag & nya tag :D ha den var bra. mm visst. men byebye mina sockersöta små... a vet inte vad. Nu ska jag försöka hjälpa niklas här med någon jävla låt han vill ha, för han är förståndshandikappad och kan inte göra någon själv. mohaha

låten var faktiskt ganska bra..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0