söndag söndag tråkiga söndag

japp..  Idag är det söndag och jag har inte gjort någonting alls, bara tagit det super lugnt. Det har jag ju gjort hela helgen rent ut sagt. Inte gjort ett skit, har bara varit på dåligt humör. Jag skulle gå på bio med veronica och tjejorna men ungefär en timme innan jag skulle åka så gick min comviq kompis ut så jag kunde inte får tag på henne, "snyyyyft". Men det får bli av någon annan dag tycker jag. jag har varit i väsby i princip hela helgen, förutom igår då jag åkte hem till min moster och sov där, vi kollade på världens bästa film! åh vad bra den var, inte så jätte dålig lördag trots allt eller jo.. jag tänker alltid "det gör väll inget om man tar det lungt en helg bara" men det har fan blivit det varje helg nu. men jag hade damp.. För alla bara tjatade på mig hela tiden, mamma ringde mig en gång i kvarten när jag var hos en kompis. DRYG SOM FAN. men men. Förut så skrev jag att ibland kan jag känna mig så jävla lycklig och allt bara går så bra.. och i bland kan allt bara gå åt helvete och ingenting känns bra, och just så känner jag nu, för det är verkligen ingenting som går bra just nu, Allt bara snurrar i mitt huvud, tjat hit och dit. FAN FUCK THAT.

Men ja whatever. Hur som helst så ska jag vara i väsby hela veckan ( tror jag ) vi har redan börjat hämtat massor med saker hem ifrån oss. I helgen plockar vi sängarna. Jag ska ta hit alla kläder osv i veckan. Men men. Nu ska jag fortsätta kolla på tvn.

Har det bra puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart i väsby har ni flyttat? :)

2009-11-23 @ 18:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0