Torsdag redan!

Yes det är redan torsdag, det är helt sjukt hur snabbt dessa dagar har gått!
Men idag har dagen segat lite, för jag har varit på skit dåligt humör, men sen när jag kom hem så tog jag och värmde en bulle och sedan kollade jag egenom posten vi hade i brevlådan, och taddaaaaa så hitta jag det jag väntat på i fyra hela veckor nu, jo mina skor o jacka! Det har nämligen kommit nu. Så jag väntar på mamma nu så hon kan gå ner och hämta det, ja sen så ska vi åka till väsby. Och imorgon är det fredag!
I helgen ska jag förmodligen gå på bio, antingen 2012 eller new moon eller vad fan den nu heter. Annars har jag inga planer för varken imorn eller på lördag, ska vara i väsby iallafall. Juste... Jag ska kanske träffa Niklas någon gång i helgen, jag vill se hur han bor eftersom han har flyttat, så ja.. Det var nog allt jag ville säga. Ha en dunder bra dag!


Puss & Kram  / Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0