michan tycker till!

kom bara och tänka på det just precis nu, att jag är så jävla trött på alla "kungsängen människorna" Eller trött o trött , men jag känner att jag verkligen inte kan lita på en ända jävel här i kungsängen.. Jag vill bort här ifrån, liksom man vet typ vem alla är här och händer något så vet hela kungsängen det en dag efter, men varför ska det vara så? Så fort det är något så säger varenda jävel " hallå? det här är kungsängen vi bor i" det är sant, därför vill jag bort ifrån den här hålan, jag trivs verkligen inte någonstans här i äckliga a vet inte vad!
Det var bara något jag var tvungen att skriva, för jag är så jävla less..

Nu ska jag sova, puss :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0