Ett "snabb inlägg"

hejsan hoppsan..

kom precis hem efter en kvällspromenad med valen. Fy fan vad kallt det är ute, det är helt sjukt! Jag vill inte ha viter...
Imorn är det fredag iallafall vilket innebär att det blir mycket sova (A)! & + att vi är lediga på måndag, så det är ju skönt! Inga planer för helgen alltså, känner på mig att det kommer bli en riktigt tråkigt helg, men men.. helgerna är till för att vila (?) haha.. Min dag idag har inte varit så suverän bra alltså, har varit irriterad iprincip hela dagen, eller jag har bara blivit sur för små saker. Det är lingon veckan för mig också, så det är kanske inte så konstigt. Men ja, jag tänkte alldeles strax ta och knoppa för imorgon blir det upp tidigt, jag börjar redan vid 08:15, UHHA!

Natti natti pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0