god morgon!

Jag sitter här nu på min chillstol, jag gick upp tidigt idag! så lite som 10:00! klockan är 11 nu, jag ska nog faktiskt snart ta en snabb dusch sen ska jag äta frukost, sen ska jag packa lite små saker eftersom jag ska till väsby ikväll, så jag ska bara ta det lugnt nu på dagen, sen tar jag tåget runt 6 ifrån kungsängen. Men yeees. Jag hitta en gammal mobil som jag hade i sommras och för jätte länge sen, satt och kollade igenom hela mobilen igår kväll. Musik, bilder och sms osv. Jag läste i princip alla sms, och det var en hel del! Men jag hade inget att göra så, ja. Fan vad jag saknar sommaren, jag vill inte ha vinter!

Okej jag älskar vintern, men bara på ett sätt! det är julen, julmusik,julklappar och allt :D och det bästa tycker jag och som är så grymt mysigt. Att gå runt i stan så där någon vecka innan julafton, åh det längtar jag verkligen efter! Köpa julklappar osv, julmarknader. & alla belysningar dom sätter upp. erkänn, det är faktiskt mysigt? Det tycker iallafall jag.
Men nej nu ska jag inte prata så mycket jul, för nu ska jag
hoppa in i duschen
.
K y s s


En gammal låt från mobilen.


Jul låtar:)


Tomten jag vill ha en riktig jul

Tänd ett ljus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0