Godkväll!

Jag kom precis in efter en kort promenad med vovven, det var skita kallt ute! uha.. Idag har jag bara pluggat o pluggat usch men det gick hyffsat bra iaf, eller vi får hoppas på det i och med att jag har prov imorgon. Jag får tänka lite possetivt vilket jag inte gjort under hela den här dagen jag har bara tänkt att det kommer gå åt helvete, som min mamma alltid brukar säga "tankar styr handling" och jag är så jävla trött på den där meningen alltså! fast det kan vara sant ibland. faktiskt (a) men yes, lärarna har kommit på en ny sak som dom började med förra veckan, jo kvarsittnig! allt det man kommer försent får man ta igen på onsdagar jo då man också slutar tjugo i fyra, och jag fick så mycket som trettio minuter idag, wow.. Inte så jätte farligt, Men lärarna tror iallafall att det kommer bli mindre förseningar för det, vi får se! :) Ja så jag sluta sent idag, och då gick jag raka vägen hem för att plugga, vad duktig jag är! hih..
Det är torsdag imorgon redan, gud så snabbt dagarna går nu helt plötsligt, otroligt! Det var nyss helg käns det som :) I helgen ska jag iallafall till trollhettan (?) vet ej vart det ligger men ska dit med mamma,hennes kille och hans dotter Alexandra, vi ska tydligen till hans föreldrar för han har precis fyllt 40.  Så ah det ska väl bli kul........
har kanske inte så mycket mer att säga nu då. Jag skriver kanske lite senare eller så skriver jag bara imorgon.
nattinatti <3

K y s s s s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0