Hallå där..

köp blåbär (?)

Idag är det måndag! en väldigt tråkig måndag får jag lov och säga.
Jag tror jag vakna på fel sida idag, jag är nere och almänt irriterad.. konstigt nog. jag är hemma själv, fan vad tråkigt det kan vara ibland att vara hemma själv, man pratar absolut ingenting om man inte är störd och pratar med sig själv.. Det är så jävla tyst rent ut sagt, ja man har väl kanske musik på, ibland undrar jag fan om jag förtfarande kan prata för jag varit så tyst så länge, men det hoppas jag. Nu har jag knappt pratar på 3 timmar det anda jag sagt är "hål käften mobiljävel" för den där annika från ungdm. ringer mig stup i kvarten, vad vill hon mig?! men jag svarar iallafall inte..
Jag har absolut inga planer för idag/kväll. Jag känner faktiskt inte för att göra ett skit heller, men andå kommer jag bara vara irriterad om jag inte gör någonting. Så vi får se hur det blir med den saken. Igår.. Vad gjorde jag igår? jag gjorde ingenting. Jag var ibro en sväng.. Sen kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde, men whatever.. Snart är det halloween också, åh vad kul (?) nej inte precis, vad ska man göra då? klä ut sig till en häxa och knacka dörr "bus eller bärs" som min kusin påstår att man ska göra. :P haha mongo. Jaja nu ska jag ta en varm dusch för jag fryser som en.. vet inte vad.
Höres senare.

P u s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0