helg förf**!

god fredag!

åh vad skönt, nu är det helg! Yes jag har varit i skolan idag. som alla andra antar jag? Jag slutade 13:40 idag. skippade idrotten. Vilket var väldigt skönt, även fast ja aldrig är med på dom, men det är skönt, det är fredag och sluta tidigt? det är väl klart som fan att man går hem då? precis.
Min kväll blir nog inte så jätte bra, jag tar kvällen som den kommer faktsikt, men jag kommer inte göra något speciellt. & imorgon ska jag iallafall till väsby med mammsen för vi ska till marco hennes kille.. yes yes, men jag skriver lite mer sen, för jag ska torka mitt hår nu sen sätta på mig lite kläder.

K y s s

Kommentarer
Postat av: Veronica

Asså dendär tjejen som dom liftar upp är en död menniska.

Då sitter hon och berättar för dom att det var jusst där hon var med i en bilolycka och dög och precis då så kraschar bilen och hon dör om på nytt typ.. :S

Men det läskiga är att det är sant :S:S<3



haha nehe :D

Men det är bara kul att måla dom ;)

2009-10-02 @ 19:42:26
URL: http://mellbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0