Helg imorgon.. igen

Godkväll!
Har inte skrivit något den här veckan.. Men iallafall förra helgen, den var helt okej. Det var en väldigt lugn helg, men vi var ju som sagt i trollhättan.. Det var väl inte så jätte tråkigt, träffade mammas killes släkt, dom var trevliga, jag fattade inte så mycket dock.. Dom var finska, men yes. I vecka så har jag varit hos min kusin och sandra en hel del, jag kom dit i tisdags och kom hem idag. Alla kanske undrar och tänker hur fan jag kan vara så mycket med min kusin, jo för jag tycker det är kul jag kommer väldigt bra överäns med honom och hans tjej cazza.. Jag har kul med dom.
Igår åkte jag,min moster och cazza till kista för jag ville verkligen klippa mig, alltså mitt hår var så risigt! så ja vi åkte dit, både jag och cazza klippte oss och ingen utav oss blev nog inte så jätte nöjda om jag ska vara riktigt ärlig.. Jag rakar nog hellre av mig håret nu och skaffar mig en peruk än att se ut så här i håret, Jag hade så jävla slitet hår så tjejen som klippte mig var tvungen att klippa av mitt hår, så nu har jag ungefär mitt hår till axlarna, lite kortare.. Jag tänkte också att det spelar ingen roll hur kort det blir för jag har ju ändå mitt löshår hemma, ja precis sen när jag kom hem så visar det sig att jag inte kan ha det, det syns så jävla tydligt :@ så jag kan bara ha fläta med mitt löshår så det lär ju bli det nu i några veckor, iallafall till det växt lite så jag kan sätta upp det i en bulle! Åh vad arg jag är :'(
Imorgon är det iallafall fredag, och det ska bli skitskönt! Jag ska till pappa i bålsta, så det blir en yttligare " ta det lugnt helg".. Tredje helgen irad nu, wow... Och jag bor ju inte nära bålsta station direkt, utan jag bor i kalmarsand och det ligger skit långt ifrån stationen.. -.- men yeeeeeeees. Idag har jag bara tagit det lugn, suttit framför spegeln hela dagen och kollat hur jävla illa mitt hår ser ut.. jag kanske ska bli en kille ist, jag har ju kort hår nu, namn behöver jag inte byta, jag behöver bara en snopp! ..

Jag har också hittat världens jävla spindel, lika stor som en FEM krona, illa! Sen hae jag gjort världens godaste vofflor! efter jag ätit dom blev jag lite gladare (a) sen så nu sitter jag på min chillstol och myser med min kisse jag har precis duschat, så ja nu väntar jag bara på mamma, få se hennes chock när hon ser mitt hår, hon kommer ju dö av skräck...  och jag slutar faktiskt 13:40 imorn, så det blir ju skit bra, då går jag hem, packar min väska,duschar och lite så sen tar jag 15:40 tåget till bålsta och där kommer min syster och hämtar mig så ska vi åka och handla maten och hyra film och massa smått o gått, och bara ha "chillkväll" :D ja nu har jag skrivit en hel del, och nästan bara ointressanna saker, men jag har så tråkigt. Men nu kom min mamma hem och min älsklings vovve :D

K y s s e n

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan man itne få se hur det blev ? :)

2009-10-16 @ 11:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0