kanel bullens dag?

God kväll!
Sitter här och tuggar på min bulle i och med att det är kanel bullens dag, mums...
Jag kom hem för ett tag sen, jag har varit i väsby, jag åkte dit igår.. Det är alltså mammas kille som bor där, så jag hade inte ett skit att göra, jag basta och badade sen satt jag och spela tv spel hela kvällen för jag hade så jävla tråkigt. Men jag var helt inne i det där och kunde inte sluta, och tv spel är inte riktigt min grej. haha.
Idag har jag inte heller gjort så mycket, jag har kollat på idol i fyra jävla timmar och sen varit ute på en lång promenad med hunden, inte så mkt mer än det faktiskt. så nu är jag hemma, skit skönt!
Imorgon är vi lediga också, och jag jag vet inte alls vad jag ska göra, ta det lugnt, vara hemma och bara kolla på film.. Nu har jag inte så mycket mer att säga.
Vi höres senare eller imorgon.

P u s s e n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0