måste ses!

Ett måste

Jag vet inte hur många gånger jag har kollat på den här trailern, Filmen rec 2.
Rec 1 har jag sett, själv så tycker jag att den var jävligt bra, man blir lite psykad haha nej men jag älskar såna hära filmer, den är spansk. Vilket gör att den blir mycket läskigare ( tycker jag ). Jag rekomenderar den här filmen. Jag är en skräck films människa, är det film kväll eller vad man ska kalla det så ska det vara skräck inget annat. Men inga b filmer som typ halloween. Det ska va i princip sånna här filmer, saw älskar jag också, jag har sett 1,2,3 kanske 4an.  Dom är skit bra.

Handling

rec : Ett mindre tv-team ska dokumentera en vanlig natt hos brandkåren i Barcelona. Men när en till synes helt ordinär rutinutryckning tar en helt oväntad vändning, blir natten mer dramatisk än de någonsin kunnat ana. Samtidigt som de kämpar för sina liv mot något de inte ens kan förklara, känner de möjligheten till tidernas scoop och låter hela tiden kameran rulla…

Ja.. Och jag måste se 2an! Den har inte kommit ut än, men snart så ska det fan göra det! här får ni se trailern på 2an.





Saw 5&6 måste jag också se, det är också ett måste. Lite utav saw 5


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0