M'KAY

Ja, jag hade inte en blekaste aning om vad fan jag skulle ha för rubrik, så ja.. det vart det där.. Jag vet, inte det bästa men :D
Igår var jag ju somsagt hemma från skolan, ja för jag var inte helt bra, men idag är jag helt frisk, skit skönt! men jag var inte i skolan, för att.. ja för jag inte vet. Igår kväll vart det lite bråk hemma så jag orkade inte vara kvar hemma så jag ringde direkt till cazza och fråga om jag kunde komma över, och självklart så fick jag det, så då tog jag tåget till bro, sen direkt när jag kom dit så satte jag mig och prata lite med cazza och sen följde jag med Robin och handlade lite smått & gott. Ja sen gick vi hem, vi kollade på tv och lite så, vi gick och la oss i tid iallafall. Yes, Ida min sööta hund kom precis hem efter att varit hos "frisören" hon har klippt sig och blivit ren! så jävla söt, ser ut som en hundvalp! höh... a men a.. Nu har jag inte så mycket mer att säga, jag ska iallafall till skolan imorgon.
JUSTE det är ju fredag för fan! YEAH Vi höres.

C  i  a  o

Kvällens låt då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0