Pappa helg

Nu ska jag och pappa aldelles strax kolla på en skräck film, kommer inte ihåg vad den heter.. Men den ska vara läskig.
Igår hyrde vi också film, vi hyrde rec och en annan film somm pappa valde. Jag tyckte rec var skit bra, med lite skum dock.. Dom liksom filmar själva.. Pappa somna som vanligt så det blev ju att jag kolla på den själv.. HA Robin, du ser jag vågade kolla på den själv :D Whatever, det har varit en lugn helg. Nu är det söndag usch.. Ska till Robin och cazzandra lite senare, det är visst någon som väntar på mig där ;) mohahah..  jaja men nu ska jag faktiskt kolla på filmen vi hyrde..

Puss och kram



kolla på den om ni inte har sett den.. Jag tyckte den var bra, för jag gillar sån här typ av film, I LOOVE.. Men det är från person till person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0