Plugg....

jag har försökt plugga i en hel jävla timma nu, men inget fastnar i hjärnan! det går verkligen inte, jag har prov om två dagar, och det kommer gå åt helvete ser jag redan nu, och och om man har en mamma som jag har så kan man inte plugga med henne utan man börjar bara bråka och skrika! jag blir så jävla arg! Hon säger svaren och inte frågorna jag bett henne ställa.. uha.. Jaja jag får väl fortsätta plugga lite senare om jag orkar, just nu så känner jag att jag skiter i hela jävla provet för jag är så jävla less på skolan. Jag har inte G i ett ända ämne då behöver jag inte få G på den här provet heller. Så pass säger jag, jag kanske pluggar imorgon också för jag hade bestämt mig för att få G på det där förbaskade provet, men det blir kanske inte så nu längre eftersom jag verkligen tappat lusten, och jag orkar verkligen inte plugga! hjäääääääääääääälp!!

och min dag har väl varit helt okej.. Jag har varit på rätt så bra humlr idag! :) jag ska alldelses strax gå ut med hunden, och vi ska handla lite saker, och jag är jätte sugen på något, måste måste köpa något gått! ska försöka hitta något nyttigt i och med att jag ätit godis hela dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0