sjukling

god dag..
Jag har blivit sjuk! jätte jobbigt, har jätte ont i huvet och hals och är förklyld.. Det började igår när jag var hos Robin då hade jag skit ont i huvet, och det gick itne över. Sen börja jag få skit ont i halsen också, och bara fick ont fan över allt..
Ja men pappa skjussa mig till Robin igår men då var bara sebbe där konstigt nog, vi drog och köpte godis och sen kolla vi på någon jävla b film, sen kom arga Robin och glada Cazza och Aaron hem :D ja så vi kolla på mer film och sen satt jag och Cazzandra och prata i flera timmar.. Vi gick och la oss runt 2 tiden, sen åkte jag sebbe o cazza till skolan i morse. jag gick hem för jag kände mig verkligen inte bra.. Så nu sitter jag och kollar jackor, jag måste ha en.. Jag hittade en jag ville beställa men det finns inte i min storlek för den är slut! Så är det alltid när jag verkligen hittar något, jag ska äta mig jätte fet, ja då är det ju inget promlem med den saken då kan jag köpa vad fan jag vill :) Ja ja jag har iallafall hittat ett par skor jag ska köpa :D höhö.. Jag ska snart ta och laga någon mat sen ska jag bara sätta på en film och bara ta det lugnt, gosa lite med vovveen..

K y s s'

JA SÅKLART SÅ GÅR DET INTE ATT LADDA UPP BILDEN!  damp förfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0