00:30

Nu är jag på bättre humör :) det var ingen som gjorde mig glad eller joo faktiskt lite.. Men en hemlig person :) jaja iallafall som jag sa i mit tidigare inlägg så åkte vi till söder, där vi solade , blev inte så brun dock.. Me skönt var det! Efter solingen så satte vi oss på ett mysigt ställe och åt lunch, det vart inte sushi :( vi hitta inget, jag vet bara ett ställe men jag orkade inte gå så långt.. Men det vart iallafall en jätte god sallad med avokado,keso,räkor,kräft grejer, ja mm. Sen så tog vi oss en liten promenad, och satte oss i en park och bara pratade och lite och vilket väder det var idag! underbart! sen efter ett tag så tog vi en fika, vet inte vad stället hette, men jag tog någon paj med vaniljsås, Strålande! så vi satt där och prata lite sen skulle sanna träffa en kompis som bodde på söder, så hon gjorde det o jag åkte också till en kompis där ifrån med.. som jag sa så skulle jag på bio, men icke sa nicke, det vart bara en myspysARG kväll istället. men what ever.. Det är hundra tals helger kvar! Men Men nu är klockan iallafall halv ett och det är min födelsedag idag! för klockan är över tolv vilket betyder att det är söndag! Ja jag är iallafall på bättre humör nu, men min kväll har sugit K***! fast det var rätt skönt ändå, tycker jag nu iaf men inte när jag var så dära arg. Jaja men imorgon bitti ska jag åka o göra en grej, ni får veta vad imorn, sen klockan två så ska det komma några folk hit för att fira mig och där efter ska jag åka in o fika med en kompis tror jag. Annars har jag inga planer, är det ¨någon som vill umgås lite med mig imorn på min födelsedag ? (a) Nej men något har jag väl att göra imorn. Men vi får se vad jag orkar.. Men nu ska jag faktiskt hoppa i säng för jag är super trött.
 
bilder kommer sen.

G O D N A T T E N  &  P Ö S S E N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0