aj aj aj

Hej hopp.
Nu sitter jag här på min så kallade chill stol och väntar på att klockan ska bli halv åtta, för då ska jag iväg och sen ska jag åka till min moster.. för jag ska somsagt eller om jag ens har sagt det så ska jag bo där i 8 dagar, till nästa onsdag alltså. I bro är det.. illa. men det är ju rätt sida av bro och inte "luffar" sidan eller vad man ska kalla det. jag hatar bro, även fast jag har bott där förut.. men men.

Jag har fortfarande skit ont i halsen kan inte svälja eller gäspa, inga halstabletter har jag heller, får gå ner o köpa  det då, om jag orkar, men jag behöver ju röra på mig enligt vissa, så jag får väl fan ta o lyfta på arslet och gå ner, eller så tar jag bara det i samma veva som jag ska till bussen för att åka till bro, suveränt! men yes, då ska jag packa det sista!


pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0