blogg trött

Hej!
ja nu var det ett tag sen jag skrev här i bloggen, men jag har blivit så satans blogg trött. Jag har liksom inte orkat. Idag är det iallafall söndag, och jag har bara sovit för jag gick och la mig halv 4 inatt och jag vaknade ungefär klockan 3 nu på dagen. Ja sen har jag bara legat i sängen till nu, eller jag har duschat också. Nu funderar jag på att gå ner och köpa godis innan det stänger, för jag är så otroligt godis sugen. Ja ja men jag har nog inget speciellt att berätta.. faktiskt, min helg har varit riktigt dålig, jag har inte gjort något speciellt, Men det var skönt att bara ta det lugnt dock.. Och nu sitter jag här på min chill stol och väntar på mina varma mackor som min syster gör till mig, gått! :)
Och imorgon är det skola igen jag orkar verkligen inte... ny dag & nya bekymmer (a) jaja nu väntar man bara på bättre tider, för just nu är allt faktiskt bara bajs för min del.
Puss på er <3

 

 Världens sötaste och bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0