Då var jag hemma!

Hej alla glada.. och inte glada ja.. Jag kom precis hem ifrån skolan jag tog sällskap men valen hem. Men jag ska nog fan aldrig mer göra det för vi båda eller oftast jag tar värsta omvägen, först bestämmer han en väg så vi båda inte behöver gå själva så långt sen bestämmer jag ja och sen har vi gått runt hela kungsängen.. Inte bra, men nu är jag iallafall hemma! Jag ska försöka städa upp lite i mitt rum snart för det ser ut som en bomb har slagit ner här i mitt pyttelilla rum, Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag, ta det lugnt fixa o trixa sen är det idol ikväll också, det får man ju inte missa sen efter idol tar vi en kvällspromenad. Skit bra! men innan det, vad ska jag göra då ? ja det är frågan. Men jag ska ta något att äta och där efter ska jag städa mitt rum!

C I A O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0