FARMVILLE

just nu sitter jag och spelar farmville, och den där jävla kossan bara låter! fyfan.. Jag fattar inte så mkt men jag bara kör! har inte kommit så långt dock..
Jag köpte en kossa idag, för typ alla pengarna jag hade.. Och den bara låter! Jag vet inte varför jag börja spela det här ens, när jag var med en kompis förra helgen så satt jag och spela något jävla bloons spel, som jag tycker är skit kul. Sen sa han att man ska spela Farmville, ja för han tyckte att jag var dum i huvet typ för jag satt o spela det. Ungefär.. sen så för någon dag sen så testa jag att spela det och det verka ganska roligt, Det var inte lika tråkigt som det såg ut! tack vännen :D

Haha men nu ska jag förtsätta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0