Fixade naglar!

Hej på er alla söta!

Jag vart precis klar med mina naglar. Det tog nästan exakt 2 timmar. Men skönt att det är klart bu allafall, för det är så jobbigt, jag kan verkligen inte sitta still! Jag har fortfarande inga planer för kvällen, det blir nog bara en "ta det lugnt kväll" haha ja sen så imorgon så tänkte jag och sanna åka till söder och sola solarium och äta lunch. Det är vad jag ska göra imorgon på dagen, men vi får väl se hur kvällen kommer bli sen. Men ikväll ska jag somsagt inte göra något speciellt, vi får se. Men nu ska jag ta en dusch sen ska jag och mamma beställa pizza, tjockis familjen här! vi hörs senare.


C I A O


RESULTAT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0