föresten..

.. så har ja inte uppdaterat så mkt i veckan, eller ingenting alls rent ut sagt. Ska försöka bättra mig, men just nu så har jag ingen ork.. Ursäkta mig.

Men kan faktiskt skriva lite om idag :

 ja har iallafall kommit hem till mammsen nu, och mamma kom hem för en halvtimma sedan. Jag har saknat henne lite faktiskt. Idag har vi haft orientering ja i skolan alltså om ni inte fatta det. Det gick ganska bra eller ah ja gick ut i skogen iallfall, men dom jag gick med fick sköta resten alltså hitta alla dessa kontroller osv. Vi slutade i skaplig tid, halv ett. Jag hade hoppats på mkt tidigare men icke sa nicke. Efter skolan åkte jag hem till jannic och där var Robin sen gickvi och mötte sebbe och vi gick hem till Robin och bara tog det lugnt, dom satt och spela ngt jävla krigar spel och jag var med Aaron min lilla älskling. Ja sen lite senare åkte jag hem. Så nu är jag tillbaka till kungsängen och jag sitter nu här på min chillstol och ska aldeles strax gå och lägga mig. Är ovanligt trött. Men ni får ha det bäst, så försöker jag skriva lite imorn också. 

C I A O & pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0