godkväll/natt

Hejsan hoppsan.

Nu sitter jag här på chillstolen eller "chill o chill" vet jag väl inte en hårt jävla trä planka med en kudde på rent ut sagt. jag ska aldeles strax knoppa, jag tänkte bara ta något att äta först.. Jag kom precis hem efter en väldigt lugn kväll, ja som sagt så gick jag ner till centrum och krubba och där efter gick vi ner till T******, (a) jag var där ett tag tills klockan blev 10 för då gick jag och mötte valen och vi gick hem till honom o kolla på män som hatar kvinnor, en riktigt äcklig film eller mer obehaglig.. Jag klarar inte av att se sånt där. Jaja men upp i tid ska man imorgon för att komma in till stan i tid, vi ska som sagt sola sen ska vi äta sushi! mums! sen lite senare alltstå på kvällen ska vi på bio.
 imorn fyller jag år också! eller alltså klockan är ju över 00:00 så då är det ju lördag nu (a) Men nu hörrni ska jag ta något att äta sen knoppa!

P u s s  &  k r a m 
vi syns på stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0