Godmorgon!

Hej svejs.
Nu har jag fixat mig ska snart gå till skolan, jag ska bara äta frukost först, eller jag ska inte direkt till skolan utan jag ska till ungdomsmotagningen först, sen ska jag till skolan, så jag skippar första lektionen sen när jag kommer till skolan så har jag bild sen lunch och där efter SO och matte. Egentligen så har jag idrott sista lektionen men den ska jag inte gå på för jag hatar idrott + att då får jag sluta kvart i 2 istället för klockan 3 (y) smart. Jaja direkt när jag kommer hem ifrån skolan så ska jag fixa mina naglar sen ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men det kommer man väl på sen. Men nu ska jag äta lite frukost sen ska jag börja röra mig.

K y s s

08:00 - 09:00 Ungdm.

09:00-14:00 skola


15:00 - 17:00 Fixa naglarna

? HLÄLP


Kommentarer
Postat av: lina

vad ska du göra på ungdomsmotagningen

2009-09-22 @ 00:01:17
Postat av: Anonym

Det har väl du egentligen ingenting med att göra, men det var inget speciellt faktiskt.

2009-09-22 @ 15:58:52
URL: http://michan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0