Hål i naveln & sushi

Hej svejs!

Jag kom nästan precis innan för dörren, jag har varit i stan. Jag har dels tagit hål i naveln och där efter fick jag min efter längtande sushi som jag nu har tjatat på i en vecka. Haha men ja jag är själv hemma just nu, båda min syster och mamma är och tränar, har bara en gnällande katt här nere vid mina ben, vet fan inte vad det vill! så kan den bara hålla K*****.. Ny dag imorn, tisdag.. Kanska skön dag imorn har fyra lektioner och slutar 20 i två.. Men nu ska jag göra te för jag har så skita ont i halsen! vakna med att jag hade det så jag har ätit en hel halstabletts påse idag, men icke sa nicke, det gick fan inte över.

Höres lite senare!
P U S S



( bilder kommer lite senare, hittar inte minneskortet till kameran. ILLA )

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bild på naveln ! :)

2009-09-22 @ 16:23:37
Postat av: lollo

gjorde det ont ??

2009-09-22 @ 18:46:08
URL: http://blondinsalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0