Helg med pappsen

Tjena Lena!

nu sitter jag här hemma hos pappa.. Har inte varit här på en månad typ, tänkte passa på o träffa honom nu den här helgen, så jag har det gjort! nej jag skoja. Det är rätt skönt faktiskt det blir lixom "en ta det lugnt helg" så nu sitter jag här i min mjuks dress och väntar på maten eller inte maten men tills pappa har fixat allt. Vi ska äta räkor o lite sånt. Grymt! i love it. Efter maten ska jag ta ett bad, för jag fryser som en... frys? eeh kan man säga så. Men what ever, jag ska iallafall bada! så jag känner mig ren o ah så jag bara kan sätta mig med min chips skål och sätta på en rulle. skit bra blir det! Sen så har jag faktiskt nyss tagit kort på hur min piercing blev, men det vart inte så bra dock, efter som jag tog nu det här kortet med camen ja i och med att jag fortfarande itne hittat minneskortet till kameran. Men lite ser man, pircingen är i samma färg som min mjukis dress, men man ser itne det så bra! i får se min mulle mage på köpet! "viset"



Den ser lite sne ut, men det är den in te. Men så här ser det ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0